mandag den 8. oktober 2012

YSL Vernis a Levre


En lille beauty anbefaling fra mig. 
YSL´s (eller er det SL nu?!) Vernis a Levre, læbestift/lipgloss sager. 
Fantastiske farver, super holdbarhed og en god tekstur. 
Jeg har købt den i farven 5, der er en slags gammelrosarød. Meget naturlig og fin. 
Og som sagt, super holdbarhed. 
Man kan få dem overalt, men Sephora har det bedste udvalg fra hvad jeg umiddelbart har set. 
Jeg skal dog helst sikkert også have den i farve nr 12 og 19. 
Derudover skal jeg have deres nye foundation, Le Teint Touche Eclat, som er helt vildt lækker. 
Blød, fedter ikke, dækker fantastisk uden at så "kaget" ud. 
Jeg kan vist bare godt lide YSL....sorry SL. 

A little beauty recommendation from me:
YSL`s (or is it SL now?!) Vernis a Levre, a mix between a lipstick and a gloss. 
Amazing colours, great resistance and a lovely texture. 
I´ve got it in colour #5, a sort of rose tinted colour. Very natural and pretty. 
You can get them pretty much everywhere. 
I also have to get the new foundation, Le Teint Touche Eclat. 
Super soft, doesn´t feel greasy, great coverage without looking "cakey". 
I just like YSL...sorry SL.

2 kommentarer: