lørdag den 6. oktober 2012

It´s not easy being green

It´s not easy being green

Jeg ville meget gerne have en hel del af ovenstående i min garderobe her til efteråret. Har virkelig fået en ting med flaskegrøn (udover bordeaux). Jeg vil især gerne have Ganni´s Fiona støvle, 3.1 Phillip Lim Mini Pashli, T by Alexander Wang nederdelen i farven Kale (der ikke er til at finde nogle steder) og Gannis lækre strik. 
Halskæde og neglelak er hvad jeg må nøjes med indtil videre. 
 Nå ja, og Kermit. 
Min første kærlighed. 

I would really like to have all of the above items in my wardrobe for the autumn. I´ve developed a serious crush on all things bottlegreen lately. I would especially like Ganni´s Fiona boots, 3.1 Phillip Lim´s Mini Pashli, the T by Alexander Wang skirt in Kale (which is impossibly to find) and some of the delicious knit from Ganni (again). 
Necklace and nailpolish will have to do so far. 
Oh yeah and Kermit.
My first love. 
Sonia Rykiel crewneck sweater
shoplesnouvelles.com


Ganni long sleeve top
$175 - youheshe.com

Mint Velvet rock jeans
$96 - johnlewis.com

Ganni high heel booties
needsupply.com

3 1 Phillip Lim satchel bag
forwardforward.com

Alexander McQueen silk shawl
$265 - farfetch.com

Essie nailpolish
nordstrom.com

2 kommentarer:

  1. SKØN FARVE!!
    AW nederdelen måtte gerne bo hos mig - Sammen med taske, støvler og lak!

    SvarSlet
  2. Du skal da købe mine Fiona'er, det er en meget flottere grøn farve! ;-)

    SvarSlet