tirsdag den 19. juni 2012

WIWT! (or last week...)

 T-shirt: Blake, Skirt: T by Alexander Wang, 
Ballerinas: Marc by Marc Jacobs, Watch: Michael Kors, 
Bracelets: Ebay, H&M, Filippa K


Faktisk er billedet fra sidste uge, men sådan kan det gå.
I går stod den (igen) på Justin Bieber nærmere betegnet releaseparty for hans album i Tivoli.
Her mødte jeg denne søde dame, men desværre havde jeg for travlt til en snak. Forhåbentlig en anden god gang. 
De tøser er vilde. Jeg siger det bare. Mit Take That hysteri tilbage i start 90´erne er vand ved siden af Beliebersne. 
Anyway, så fik man lige den sejeste nyhed: min lillesøster skal giftes! 
Fantastisk, mega tillykke igen herfra og husk nu Pylle, jeg er meget gerne din wedding planner, helt lige som ham her.

Actually this is from last week but there you go. 
Yesterday was dedicated (again) to Justin Bieber with a releaseparty for his new album in Tivoli.
Those chicks be crazy. I´m just saying my Take That hysteria days are seriously put to shame compared to Beliebers. 
Anyway I´ve just got the best news ever. My little sister is getting married.
Amazing so amazing, and Pylle remember I´d be happy to be your wedding planner just like this guy.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar