torsdag den 7. juni 2012

New in



Lidt neon nyt og en meget behagelig oversize sweatshirt i støvet mintgrøn. 
Det er hvad der er kommet af nye sager. Armbånd og halskæde er fra H&M, og minder meget om den halskæde fra Pico, jeg savlede over her.
Sweatshirten er fra Moss Copenhagen og den fangede mit øje, da jeg var på vej hjem i bussen. Den fængede så meget, at jeg hoppede af ved næste stop, og skyndte mig tilbage. 
Den er ikke videre flatterende for kroppen, men den er drøn behagelig, så det vægtede jeg højt i det øjeblik. 

A little new neon and a very comfy oversize sweatshirt in a dusty minty colour. 
That´s what´s new for now. Bracelet and necklace are from H&M quite similar to the one from Pico I was drooling over last month.
The sweatshirt is from Moss Copenhagen and it caught my eye when I was on my way home on the bus. I actually jumped off the bus when it reached the next stop and raced back to the store. 
It doesn´t do anything for my figure but it´s super comfy so that was the main focus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar