fredag den 25. maj 2012

Coca Cola Light & Jean Paul Gaultier





Da nyheden om Jean Paul Gaultier og Coca Cola kom ud, synes jeg at det lød for godt til at være sandt, så jeg skrev til Coca Cola, og spurgte om mere info samt et enkelt eller to produkter. Hvis de nu kunne undvære det. :)
Og sørme så, det kunne de godt. Fint pakket ind i en flot rund spand med to colaer, et glas, et usb armbånd men info og et fint lille anker. 
Coca Cola Light er klart min yndlingscola af alle, så det er ret cool at have lidt swag. 
:)

When the news of the collaboration of Coca Cola Light and Jean Paul Gaultier was annonced, I was very excited so I decided to contact Coco Cola in hopes af a little information and perhaps a sample or two. If they could spare a few. :)
And by golly they could! Nicely wrapped up in a bucket of sort containing two colas, a glass, a usb bracelet with info and a pretty little anker.
Coca Cola Light is by far my favourite cola of all so it´s kinda cool to have some swag. 
:)

1 kommentar:

  1. Cool, sådan nogle ville jeg ikke have noget imod at stå til pynt. Jeg har i perioder været cola junkie, men pt. kan jeg holde mig fra det ;)

    SvarSlet