søndag den 18. september 2011

Safety first...



Jeg har fået mig en cykelhjelm. Yes. En cykelhjelm. 

........................

Hver morgen cykler jeg igennem indre by fra Vesterbro til Christianshavn, og hver dag i morgentrafikken og eftermidagsmyldretiden, og det er mildest talt med livet som indsats. 
Folk kører som sindsyge! Masser af mobilsnak, smsskrivning, ipodroderi, kaffedrikning, cigeretrygning og generel bare hoved-under-armen-opførsel. 
Så nu kommer jeg til at køre rundt med en hjelm på hovedet. 
Og være ualmindelig non-fashion. 
Men som man siger; Safety first. 

I´ve gotten myself a bicyclehelmet. Yes a helmet. For wearing when riding my bike. 
Everyday I cross the central of Copenhagen city and everyday I feel like I risk my life because of other bikerider´s crazy behavior. 
Sp from now on I´ll be wearing a helmet. And looking very non fashoionable.
But as they say; safety first.

2 kommentarer:

  1. Rigtig god ide. Jeg er ikke selv røget med på vognen endnu, men det er også for dumt. Jeg synes det værste er at skulle slæbe rundt på den, når man ikke cykler.

    SvarSlet
  2. Det er lige det! Man skal jo rende rundt med en sportstaske eller en kuffert for at have plads til den. Men sådan er det nu bare. Hellere det end alternativet skulle uheldet være ude.

    SvarSlet