fredag den 23. september 2011

Modern Family

 
Er syg i øjeblikket, min stemme er den samme som lyden af sandpapir, min hals er hævet og øm og jeg hoster jævnligt mine lunger op. 
Jep, good times. 
Men så er det godt at jeg netop har fået sæson 2 hjem af min absolutte yndlingsserie; den amerikanske komedie "Modern Family".
 
Jeg stiftede bekendtskab med serien første gang, da Zulu viste et marathon af den første sæson, og jeg tog mig i at sidde og klukgrine for mig selv med tårerne løbende ned af kinderne. 
 
Hvis I ikke allerede kender serien, så gør jeg selv den tjeneste at tjekke den ud. Jeg lover jer, I er hooked efter 5 min. 

I´m sick at the moment. My voice has the sound of sandpaper, my throat is sore and I keep coughing like a maniac.
Yup, good times. 
But lucily I have just received season 2 of my all time favourite sit com; Modern Family. 
It´s the funniest thing ever.

2 kommentarer:

  1. Rigtig god bedring! Sidder her med lidt ondt i halsen selv og krydser fingre for at det ik bliver værre:-)

    SvarSlet
  2. Tak søde! Startede med lidt kriller i går, hostede mig igennem natten og i dag er den helt gal. Det går satme hurtigt.

    SvarSlet