mandag den 5. september 2011

London shopping

 Et nyt til samlingen.
 Marineblåt og rød. Perfekt.
 Total ny yndlingsparfume fra Diptyque (udtales dip-tiq - lesson learned)
 Spændende sager til køkkenet. Man er vel et madøre.
 Zara jeans som de røde og grønne jeg allerede har.
 Chanel creme øjenskygge i farven Illusoire (se også Marias indlæg her) og mac eyeliner.
 Farven irl.
Disse ventede på mig da jeg kom hjem.

Så er jeg hjemvendt fra London, og som altid gik tiden alt for hurtig. Kunne snildt have brugt en uge derovre, ikke mindst pga det fantastiske vejr og verdens bedste selskab: hoffotografen og 4 skønne venner. 
Tænkte desuden at jeg lige ville starte med det vigtigste London indlæg, nemlig hvad der blev shoppet. Dette har faktisk været den "billigste" London tur jeg nogensinde har været på rent shoppingmæssigt. Også selvom det måske ikke ser sådan ud.
Det var skam ikke fordi der ikke var meget der fristede, men så var det enten for dyrt eller også var jeg ikke 100%. 
Men et nyt Alexander McQueen tørklæde blev det da til i en smuk kombination af marineblå og rød. 
Derudover kom der en ny parfume med hjem, som jeg har været vild med siden jeg var i Paris, nemlig Diptyques Philosykos. Den har en skøn duft af figen, som jeg er helt syg med. 
Et par billige jeans fra Zara kom også med hjem samt lidt sjovt køkkenpjat: harissa paste og porcini støv. Man er vel et madøre. 

I lufthavnen nappede jeg den nye cremeøjenskygge med hjem fra Chanel i farven Illusoire (og sparede ca 100 kr!) samt en eyeliner i sort fra Mac. 

Og da jeg kom hjem lå der to fine plisserede nederdele fra ASOS i camel og marine!

Da min AW liste er alenlangt, er det nok godt det samme at der ikke kom "mere" med hjem.

So the most important post first: my London shopping. 
A new Alexander McQueen scarf for my collection, a new parfume from Diptyque, a pair of cheap jeans from Zara, some foodiestuff and a bit of make up from Chanel and Mac. 
And when I got home two new pleated skirts from ASOS had arrived.

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle gode ting du har købt, Betina, er rigtig misundelig på dit Alexander McQueen tærklæde... :-)

    SvarSlet
  2. Fine køb!
    Jeg er også ret vild med Philosykos :)

    SvarSlet
  3. Sikke en masse spændende køb, jeg er især vild med tørklædet, mixet af rød og blå er godt! Og så gad jeg godt at eje en af de der Chanel creme øjenskygger!

    SvarSlet
  4. Jeg er også ganske tilfreds med det hele. :)

    SvarSlet