mandag den 19. september 2011

KONKURRENCE!

 Den internationale: Superheavy, Tori Amos, Maroon 5
Den danske: Michael Møller, The Storm, I Got You On Tape

Jeg synes, at vi udgiver så meget lækkert musik for tiden, så derfor tænkte jeg at det skal I også få lidt glæde af.
Derfor udlodder jeg 2 musikalske pakker:

En international pakke, der indeholder det spritnye album fra Superheavy (Joss Stone, Mick Jagger, Damian Marley, Dave Stewart, A.R. Rahman), Tori Amos´ nye album "Night Of Hunters" og den nye udgave af Maroon 5´s album "Hands All Over" der indeholder superhittet "Moves Like Jagger" .

Den danske pakker indeholder Michael Møllers (Moi Caprice) soloalbum "A Month Of Unrequited Love", The Storms nye album "Rebel Against Yourself" (med monster hittet "Things We Lost In The Fire" og P3 Guld vinderne I Got You On Tape og deres seneste - og meget anmelderroste - album "Church Of The Real".

For at vinde skal I droppe en kommentar nedenfor og like Universal Music Denmarks facebook side her.
I må desuden også gerne skrive hvilken pakke I helst vil have.
Skriver I ikke noget, er I med i begge lodtrækninger.

Husk at I desuden kan få jeres daglige dosismusiksladder og info her hos Musikselskabet.

Sorry, Danish readers only!

9 kommentarer:

  1. Jeg har liket FB-siden.

    Det er sååååå fede præmier! Jeg vil allerallerhelst vinde den danske præmie, hvis jeg vinder. Ih, det kunne være godt.

    Knus

    SvarSlet
  2. Fed konkurrence! Jeg ville aller helst vinde den pakke hvor The storm er med i!
    Mvh Sisse

    SvarSlet
  3. uhh lækkert.. jeg vil smadder gerne deltage :)

    SvarSlet
  4. Super fed konkurrence!
    JEg vil gerne vinde begge pakker, men helst den danske! :)

    Hilsen Sif

    SvarSlet
  5. Sikke en skøn skøn give-away..Ville være fantastisk med noget nyt lækkert musik, og jeg kan jo lide alle cd´erne, både det danske og udenlandske..

    Er allerede fan hos Universal, så kan jo kun tilføje at den udenlandske pakke er favoritten da jeg er besat af Tori Amos, men skulle jeg være heldig at ende ud med den danske, så bliver jeg også svært lykkelig da Michael Møller har den sprødeste stemme..;=)

    betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  6. Så er der blevet like't på facebook! Superfin konkurrence :)

    dana_cotong@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Har liked på facebook. :-) Det er nogle skønne præmier og det er svært at vælge. Men jeg vil satse på den international pakke. Er helt vildt med Maroon 5 :))

    Krydser fingre :)
    Knus katrin
    katrin@greencat.dk

    SvarSlet
  8. Super fed konkurrence. Jeg vil helst vinde den internationale pakke.

    /Chau

    SvarSlet