onsdag den 24. august 2011

OPI goes mad for The Muppets







OK, I ved at jeg har en stor forkærlighed for de der tossede lodne figurer fra The Muppet Show.
Som i MEGET stor kærlighed. Hvis du er i tvivl så læs her.
Nå men til november har den nye Muppet film premiere i USA, og jeg glæder mig som en 8 årig juleaften.
Men min glæde stopper ikke der, for når de så også vælger at kombinere mine yndlingsfigurer med neglelak...jamen så bliver det altså ikke meget bedre.
Prøv lige at tjekke den her kollektion OPI har lavet i forbindelse med filmen!
Fantastisk!!!
Warm and Fozzie er nok min yndlings (min barndomshund hed faktisk Fozzie, så store fans var min familie), men Fresh Frog of Bel Air og Gettin´ Miss Piggy With It er da også geniale.
Meget festlige og perfekte til julefester og almen sjov og ballade.
Gad vide hvornår de rammer de danske butikker?!
Jeg skal i hvert fald have dem alle sammen. Ja, jeg er en nørd.

I love the Muppets and nailpolish, and look what OPI is launching in November: a Muppet collection!
Fantastic!

4 kommentarer:

  1. My brother suggested I would possibly like this website.
    He was once totally right. This post truly made my day.
    You can not imagine just how much time I had spent for this
    information! Thank you!

    My blog post ... excursión

    SvarSlet
  2. Gret post. I wɑs checking coonstantly tɦis bog and Ӏ'm impressed!
    Extremely սseful information specifiϲally tɦe lsst paгt :) ӏ care
    for such іnformation a lot. I wɑs seeking this certain information forr a
    long time. Ҭhank yyou and ցood luck.

    Alѕo visit my webpage sportsbet

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet