søndag den 28. august 2011

KL. 06.07

 Booth buddy.
 Booth buddy og mor.
 Booth buddys far og min mor.
 Tøjstativet blev både tømt og fyldt mange gange. Og kollapsede en enkelt gang, men ikke noget som en omgang gaffatape ikke kunne klare.
 80´er bling bling - tak til mor!
Sko var der også mange af.

Søndag...normalt noget der betyder sove længe, stene foran fjernsynet. lang morgenmad/brunch/frokost, måske en gåtur hen af eftermiddagen, og så ellers film om aftenen. 
Men ikke i dag. 

Min søndag startede kl. 04.27, hvor jeg forlod en sovende hoffotograf og en varm dyne for at gå i bad, iføre mig et ualmindeligt praktisk outfit, bande og svovle lidt af regnvejret udenfor (inkl. knyttet næve i luften), samle de sidste stumper sammen, kysse hoffotograf farvel og ned til en ventende mor i en tætpakket bil. Præcis halvanden time senere fra jeg stod op, kørte vi ind på parkeringspladsen på Bregnegårdsvej (sorry jeg skrev forkert), og så stod den ellers på loppemarked efter alle kunstens regler. Jeg havde min booth buddy med, foruden mor, og senere fik vi assistance af booth buddyens forældre. Jo jo der var backup i stor stil, og de forhandlede som de aldrig havde gjort andet. 
Booth buddy og undertegnede var noget mere urutinerede, og har sandsynligvis solgt vores sager for en slik. Det er satme stressende at være på loppemarked!
Men når man går hjem med en fyldt pengepung og et tom bagagerum, så er det sgu lige meget.
Hurra for loppemarkeder. Og for forældre med mange mærkelige sager på lager! 

Nu jeg er dog helt smadret og putteklar nu, hvor klokken lige har passeret 21.32.
My day began at 4.25 when I woke up to get ready for a day at the fleamarket together with my booth buddy and parents. 
A long day but well worth it because my my wallet is full and my storageroom is not.
But for now...I´m tired.


2 kommentarer:

  1. Hold da op du har godt nok været tidligt oppe, men det må nu have været meget hyggeligt med sådan en bod :)

    SvarSlet
  2. Ja, sikke en tidlig morgen, men dejligt når man får solgt en masse og har lidt penge med hjem:-)

    SvarSlet