fredag den 19. august 2011

Jewellery colours + new in

Fra de dybe lilla amatyst over de grønne smaragd, de turkise og til slut topaz orange.

 Lidt nyt fra slutspurtsudsalg...
 Og lidt mere til at farve den kommende, mørke tid op med.
 Georginer i skøn gylden orangegul.
 Dyb blomme.
Farvechart over alle juvelfarverne.

Som nævnt ville jeg lave en gennemgang af de vigtigste trends, som jeg har kunne finde i mit klædeskab. At jeg har suppleret med lidt ekstra..tja...men jeg fandt det til slutspurtsudsalg, og de 3 ting samlet er købt for under 600 kr. 
Det er en army skjorte fra By Malene Birger (of course), samt to lækre lambswool trøjer fra Benettons unisex linje, så de er lidt større og løse i det. Dejligt at kunne putte sig i når det er koldt udenfor. 

Men ellers fandt jeg en smaragd farvet kjole i 70´er snit, som jeg har købt for 6 år siden i H&M (og jeg kan stadig passe den!!! Totalt selvtillidsboost), en amatystlilla kjole fra Fillipa K og mere amatyst med pencilskirt fra H&M Basic. Så mangler jeg bare de bordeaux jeans fra Topshop.

Juvelfarverne blev især set hos Gucci, Mulberry, Sportmax, Diane von Furstenberg og Lanvin, og herhjemme især Bruuns Bazaar.

Jewellery colours are big again this coming season and I have looked to my own closet to find some items to match and have just added a few items from the final sales.

1 kommentar: