torsdag den 7. juli 2011

The tourist






Jeg startede ferie i mandags. Eller det vil sige, jeg forsøgte at starte ferie i mandags. Indtil nu har jeg måtte bruge et par timer hver dag på kriser på job. Men sådan er det nu engang. 
Det er svært når man arbejder i en branche hvor der er skåret helt ind til benet på personalet. 

Men så længe vi er i Kbh. har vi besluttet at være turister i vores egen by, så i går stod den først på et glas semi koldt hvidvin hos min gamle chef i Grønnegade og videre på havnerundfart, hvor hoffotografen havde været så snarrådig, og taget endnu en flaske hvidvin med. Dejligt. 
Iphonen var den eneste der kunne dokumentere turen, og så kunne man jo lige så godt benytte sig af hipstermatic kameraet, som ikke helt har tjent sine 18 kr eller hvor meget det var, hjem endnu. 
Vi sluttede dagen på Chilis på Tokanten til gode burgere og fritter, og så snuden hjem. 
Hvor jeg som den fantastiske spændende kæreste jeg er, faldt i søvn på sofaen.

I have started my holiday but so far we have only spent it in Copenhagen where we live. So we decided to be tourists in our own town and went on a harbour cruise around the city.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar