onsdag den 6. juli 2011

Saturday at Roskilde!

Og så blev det lørdag.

Iflg DMI skulle vejret stå på 15 grader og regn og skyer. Det klædte jeg mig så efter, for man stoler jo på den slags, gør man ikke. 
Det blev så 25 grader og top lummert! 
Og jeg havde taget min nye trøje på. Flot dame! 

Anyway dagen startede det først om eftermiddagen med et hurtigt pitstop på MacD (2 cheeseburgere, jow tak) og så ellers forbi Arctic Monkeys på Orange for at komme over til Cosmopol for at se James Blake fra pitten. I Cosmopol teltet var der ca 45 grader og det løb ned af teltdugen med kondensvand, som blev dannet af det tætpakkede telt. 
Koncerten var ok, men det fungerer ikke optimalt for mig, så en kollega og jeg gik ud for at se Arctic Monkeys igen. 
Og så var det at vejret ændrede sig markant. 
Vi havnede i Label Bar sammen med størstedelen af den danske musikbranche, og så krydsede man ellers bare alt hvad der kunne krydses for at at der foregik i Kbh ikke kom til Roskilde. 
Da regnen stoppede omkring kl 22, var vi dog 3 der besluttede at vi hellere ville retur til Kbh end at stå på en mark i regnvejr med lyn og torden uden mobildækning. 
Så det blev til meget lidt musik, men ret så meget hygge. 


 Jakke: Gina Tricot, Trøje: Ralph Lauren Black Label, 
Jeans: Silence + Noise, Gummistøvler: Viking
 Sol i Label Bar

 Sol over Orange scene
 De klassiske flag spredt ud over dyreskuepladsen.
 Det ulmer derude

 Cosmopol scenen fra pitten.
 James Blake på scenen
 Alex Turner fra Arctic Monkeys (man kan tydelig ane den fashionabel kærestes indflydelse på stilen kontra da de kom frem)
 Og så kom regnen.
 En tætpakket Label Bar
Mudder!
James Blake live.

So Saturday was the day the rain came. And I totally overdressed. It was really hot and I had dressed for max 15 degrees. I saw some Arctic Monkeys from the Orange stage and James Blake from from the pit at the Cosmopol stage. The place was packed. 
And the rain came.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar