onsdag den 27. juli 2011

I heart Kate (not that Kate though)







Som I jo ved er jeg svært begejstret for det klassiske look. Lækre materialer, fantastisk pasform, styles der aldrig går af mode. Gerne tilsat til sjov i form af de rette accessories.
Og så er Kate Winslet jo min absolutte yndlingsskuespiller. Hands down.
Så da jeg så disse kampagnebilleder for firmaet St. John (som jeg ikke kan finde en hjemmeside på eller noget), kunne jeg ikke få armene ned. Hvor lækker er både tøj og dame lige?!
Jeg vil ikke have noget imod at eje flere af de stykker tøj, som Kate poserer i.
Og ikke mindst se ud som hende. Foxy lady!
Se desuden filmen ovenfor, hun er bare så fantastisk.

I have always loved the classic look with it´s delicious materials, perfect fit and cuts that never go out of style. With a few fun accessories added. And Kate Winslet is hands down my all time favourite actress.
So the combination of these two are a match made in fashion heaven.
I love this campaign she has done for the company St. John (I can´t find their website strangely enough).
Check out the video as well.

2 kommentarer:

  1. Ja, huner flot og dejligt at hun ikke går op i Hollywood-hysteriet om at være den tyndeste:-)

    SvarSlet