onsdag den 29. juni 2011

KONKURRENCE! ROSKILDE STYLE!


Jeg har fået lokket en ekstra A Question Of/Universal Music/Roskilde t-shirt ud af hænderne på en kollega, og fået lov til at lave en lille konkurrence om den til jer. 
Størrelsen er large, men den har et super fedt snit, så den burde sidde pænt omend lidt oversize. 
Min er en medium. 

Men det eneste I skal gøre er at skrive hvem I gerne vil have på næste års Roskilde festival i kommentar feltet. Alt er tilladt!
It´s that easy! 

Konkurrencen lukker jeg først når festivalen er overstået og folk har fået lov at restituere sig, så skal vi sige fredag d. 8. juli? 

Glæder mig til at læse jeres svar! 

Sorry Danish readers only!

7 kommentarer:

  1. Fin konkurrence :)
    Hmmm.....bum bum...må man kun vælge én?
    Red Hot Chili Peppers i hvert fald....men også Simple Minds ville være fede at opleve, selv om de efterhånden er nogle ældre herrer :)

    SvarSlet
  2. Jeg er jo en poptøs så jeg sige take that :) hehe

    SvarSlet
  3. Uh, den var gået hen over hovedet på mig, men jeg skynder mig at melde mig under fanerne, for det er dælme en fed t-shirt.

    Der er flere navne, jeg gerne ville se, men hvis man må være helt urealistisk, er min drømmekoncert Smashing Pumpkins. Dem har jeg aldrig fået set, og jeg elsker dem (man skulle ha' været gammel nok til at ha' været på Roskilde i 1997, hvor både SP og Radiohead spillede!) Radiohead er også et stort ønske.

    Ellers ville lidt mere ydmyge ønsker være Moby, The Pierces, Placebo, Snow Patrol og The Flaming Lips.

    SvarSlet
  4. Umiddelbart ville det nok være mig selv - altså, ikke på scenen, men i en camp. Har nemlig ellers svoret, at jeg ikke er til festivaller, men bliver alligevel lidt misundelig, når halvdelen af Kbh (sådan cirka) rykker mod smat, mudder og fadøl - så måske det skal have en chance næste år... Hvis jeg tør ;-)

    SvarSlet
  5. Malk De Koijn, Radiohead, Snow Patrol, Mikael Simpson og Sølvstorm og og og...

    SvarSlet
  6. Ja vil også være med :)

    Hvis man har lov at drømme så kunne Lady gaga være for vildt. Ellers kunne det være lækkert med Fattaru, Suspekt eller anden god rap.

    Jeg har MEGET blandet smag :)

    SvarSlet
  7. Prince, Prince, Prince, Prince....

    SvarSlet