torsdag den 23. juni 2011

Hestepige?! Moi!?


Jeg kan ikke prale af at jeg selv havde set det komme, men når jeg nu tænker mig om, har jeg altid været svært tiltrukket af den elegante og lidt preppy stil som ryttere bruger.
Og så var det jo at A Horse Rider´s Journal kom på gaden, som jeg gladeligt købte, og så fik jeg jo nettet, og i går sad jeg gudhjælpemig og kiggede på hjemmesiden Horze (total overspingshandling), hvor de tilsyneladende har nogle afsindigt fede støvler og jodhpurs til næsten ingen penge.
Og i ægte læder endda!
Perfekte til efterår og vinter!
Ovenstående langskaftede ridestøvler i læder og jodhpurs også i læder, kan erhverves for - hold fast - under 1500,-.
Og man kan jo se at det ikke er noget der er klasket sammen med en limpistol og en hæfteklamme.
Så nu siger jeg det sgu bare som det er: Jeg er en hestepige!
At shetlandsponyen er skiftet ud med en jernhest er jo bare en detalje...

Lately I have found myself being strangely attracted to a horseliving and the style which accompanies it.
There was the totebag, the magazine A Horse Rider´s Journal and now I am browsing through horseequipment websites like this Horze. And that´s exactly where I came accross the above knee high boots and jodhpurs.
Both in real leather and they look like they´re really good quality.
Price? Less than £150/€200/$300.

3 kommentarer:

  1. Hmmm, kunne være jeg snart skulle tage et kig på det der A Horse Rider's Journal:-)

    SvarSlet
  2. Hehe det er i hvert fald et lækkert magasin.

    SvarSlet
  3. Det er godt nok billigt!! Og de ser superfine ud, alle deres støvler...

    SvarSlet