onsdag den 29. juni 2011

Haven og WIWT!






 Kjole: Nué Notes, Bælte: H&M, Taske; Chanel, Solbriler: Ray Ban Cats 1000, Sko: Havaianas
Tørklæde:......ja hvad er nu det for noget?!? ;0)

Da jeg drager mod festival i morgen (kommer dog hjem om aftenen, telte no thanks), så tog hoffotografen og jeg på det forholdsvis nyåbnede Haven på Ny Carlsbergvej for at få lidt mad og nyde aftensolen. 
Haven er en beværtning/spisested hvor man kan få dagens ret, der i dag var weinerschneitzel, smørrebrød, ting fra grill fredag og lørdag og en hulens masse øl. 
Haven ligger i Carlsbergs Idrætsforeningsgamle lokaler, så der er lidt hyggelig sommerhus/70´er Johnny Reimar nostalgi over det. 
Det skal siges, at jeg har et meget stort sted i mit hjerte for Carlsberg, da min far har arbejdet der i 45 år, så jeg har slået mine folder der en hel del i løbet af mit liv.
Det er derfor ekstra hyggeligt at komme sådan et sted, hvor alle deres trofæer står fremme og der er rød og hvidternede duge på bordene, når man kender til stedets oprindelse. 
Anyway, vi nappede to kolde fadbamser i de helt rigtige krus og 2 gange dagens ret.
Det var ikke vild gastronomi, men helt hæderligt til prisen (80 kr tror vi) og bare rigtig hyggeligt med en god og afslappet atmosfære.
Vi skal helt sikkert derned igen. 

Og så er der noget nyt i garderoben. Noget som jeg har fablet om meget før. Kan I spotte det?

Today we had dinner at a newly openend tavern called Haven located at Carlsberg.
And this is what I wore today.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar