fredag den 10. juni 2011

Fried!




Aftensmaden i dag var i den grad fried for den stod på fish & chips fra Fish & Chix 
(fyi hvis man googler det, kommer der noget helt andet frem end lige den her cafe, så vær obs på det) på Kgs. Nytorv. 
Tilbage i april tror jeg købte jeg sådan et af de der gavebeviser fra Downtown, hvor man kunne få to fadbamser og to gange fish & chips for bare 80 kr., og i dag skulle det så bruges. 
Det ville være synd at sige at vi spiser den slags mad ofte, men nu var det trods alt fredag, så der må der godt hygges lidt. 
Man får det hele pakket autentisk ind i papir med 2 bæger tartarsauce og mayonnaise til og så selvfølgelig to kolde fra fad, og det var der ikke noget at brokke sig over.
Fisken var god, fast og flagede fint, og kartoflerne smagfulde. 
Det samme gjaldt tartarsaucen, der virkede hjemmelavet, så vi var godt tilfredse. 
Imens vi spiste sad vi og kiggede på nogle andre der spiste 50-60 meter oppe i luften 
til sådan noget Dinner in the sky. 
Eftersigende lød menuen deroppe på champagne, laks og kaviar men undskyld mig, men den slags vil jeg altså hellere spise på landjorden i afslappede 
omgivelser end med et frit fald under mig. 
Tror jeg ville klamre mig mere til stol og bord end til champagneglasset, og det er meget ulig mig!

Today we had fish & chips for dinner bought a small café on Kgs. Nytorv.
It was really tasty and very authentic.
While we were eating we were looking at some other people eating only they were about 60 meters up in the air. No thanks, not for me!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar