søndag den 5. juni 2011

Boligdrømme


Foruden et nyt køleskab, nyt komfur, ny seng og ny sofa, så går jeg og drømmer om disse to møbler. 
Stolen er fra Designers Guild og fås i en milliard farver, og ottomanen med det fine navn Lola er fra finske Anne Kyyro Quinn. Den opmærksomme læser vil nok genkende ottomanen som den en vis frk. Bradshaw har i hendes og Bigs lejlighed i SATC 2, og jeg har mildest talt været forelsket i den siden. 
Men som det altid er med sådan noget, så koster de en halv arm hver.
Og jeg må desværre nok indse at de øvrige sager har første prioritet før jeg kan gå amok i møbler.
Men åh hvor ville jeg gerne have dem begge. 

These two pieces of furniture are at the top of my wishlist at the moment.
But they are way too expensive plus I need more important things like a new fridge and bed so they`ll have to wait. But oh how I would love to own them.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar