søndag den 5. juni 2011

Anti Distortion







It´s mormortime! 
Imens størstedelen af København sov tømmermænd ud, var jeg til hvad nok bedst kan betegnes som Anti Distortion. Jeg var nemlig til "Mit hjem er mit slot" i Det Kongelige Danske haveselskabs have på Frederiksberg med min familie. Her var der et hav af boder med planter, blomster, krydderurter, læggestole til 26.000 kr. (26.600 hvis man skulle have champagnekøler med), kunst og masser af lækker mad! 
Så afslappende og hyggeligt at bruge 3 timer på en lørdag formiddag.
Og så kom der masser af lækkerier med hjem. 

It´s grannytime! 
While greater parts of Copenhagen were sleeping it off I went to see an annual exhibition called My Home Is My Castle on Frederiksberg with my family. 
It was all plants, flowers, herbs, crazy expensive deck chairs and delicious food. 
Such a relaxing and lovely way to spend a couple of hours on a sunny Saturday.

2 kommentarer:

  1. Hyggeligt...ville også gerne have været der:-)

    SvarSlet
  2. Det var så hyggeligt. Og temmelig begrænset med tislugt og fulde mennesker. ;0)

    SvarSlet