onsdag den 11. maj 2011

What´s in the box?






I mandags dukkede der en lille, fin pakke op fra min absolutte yndlingsbutik, Net-a-porter.
Det var nu ikke fordi jeg har gjort mig nogle afsindigt, vilde køb, men blot nogle lækre basis sager. 
NAP havde jo fri fragt i sidste uge, så hjem kom den blødeste grå sweatshirt agtige bluse fra J.Crew, og lækkert lingeri fra Elle McPherson Intimates. Jeg fik 4 dele for den samme pris som to dele af undertøjet koster i Magasin. Hvor tosset er det lige?! 
Hvad mit andet webkøb er, må I lige vente med at se, da det skulle retur igen. Jeg havde bestilt i large og fik str x-small. Troede i et kort sekund at jeg var vokset ekstremt da jeg åbnede pakken, men heldigvis var den en fejl, og butikken har allerede sendt noget nyt i min retning. God service! 

A little parcel arrived from my absolute favourite shop, Net-a-porter. 
Nothing crazy just some nice basic items. 
The softest sweatshirt from J.Crew and lingerie from Elle McPherson Intimates.

1 kommentar:

  1. Dejligt at få noget nyt, selvom det "bare" er basic:-)

    SvarSlet