fredag den 29. april 2011

I do...




I dag står i romantikkens tegn med det royale bryllup i London mellem prins William og Kate Middelton. 
OG JEG ELSKER DET!!! 
Jeg har haft tvet kørende siden kl 6.30 i morges, har set bryllupsprogrammer hele ugen og i morgen holder min prins (åh han kommer til at hade mig for det) og jeg en kongelig bryllupsmiddag for 4 af vores bedste venner. Og vi taler kroner, kandelabre, rød løber, menukort, og en hel masse andet! 
Som alle andre, glæder jeg mig afsindigt til at se hendes kjole. Især hvilken designer hun har valgt. 
Jeg sætter umiddelbart mine penge på en meget klassisk kjole med en enkelt udforming, men helt perfekt til hende og hendes stil. 

The day for the royal wedding has finally arrived and I love it!
I´m going to go all out on the wedding today and tomorrow where my prince and I will be hosting a royal wedding themed dinnerparty.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar