tirsdag den 29. marts 2011

The sun is shining...




...og jeg skal have mig nogle nye solbriller. De skal være store, gerne lidt aviatoragtige, og ikke sorte da blegfjæs her, så kommer til at ligne et lig.
Jeg går og kigger lidt på ovenstående fra henholdsvis Ray Ban, Tom Ford og Gucci. Fællesnævner for dem alle er vist at de er herremodeller (WTF?!) men de klæder simpelthen mit hoved bedst og så er de i skildpadde med brune glas.
Damn jeg må have en meget ikke-feminin krydder!
Ray Ban er naturligvis de billigste, derefter Gucci og så Tom Ford, og sjovt nok er det Tom Fordsne som jeg har syntes bedst om. I wonder why...
Men stay tuned for at se hvilke nye glukker der pludselig er flyttet ind på matriklen i den nære fremtid.

...and I need a new pair of sunglasses. They have to be big, a little bit aviatorlike and definitely not black because that makes me look like a corpse.
I currently have my eyes fixed on the above from Ray Ban, Tom Ford and Gucci.
All men´s styles and all in tortoise. Because I apparently have a very unfeminem size head.
Obviously I like the Tom Fords the best. I wonder why since they are also the most expensive.
But stay tuned to see which ones I decide upon.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar