tirsdag den 29. marts 2011

Five Units!



(Model Miley, Scarlett & Sharin..gad vide hvem de er opkaldt efter...Cyrus, Johansson, Foo?!)

Jeg får altid lyst til at råbe FiveUnits sådan hiphop style lige som G-unit osv. når jeg hører mærket bliver nævnt. 
I ved lissom 50 Cent gør.
Nå ok ikke...godt så...er vist det man kalder miljøskadet.

Anyway, de er blevet nævnt en hel del gange på diverse blogs for heldige bloggerinder har fået FiveUnits jeans smidt i hovedet.
Og med alle de rosende ord de kaster tilbage efter dem, tænker jeg om der måske er noget om snakken. Ikke at der er sjovest på Bakken (I seriously beg to differ), men at de bare fungerer, og når man som jeg, altid har et konstant kørende korstog for at finde den hellige gral aka de perfekte jeans, bliver man lidt interesseret.
Miley jeansne ligner jo grangiveligt Houlihan cargo jeansne
fra J Brand men til en tredjedel af prisen, Scarlett jeansne ser bare perfekte ud og Sharin har fine detaljer.
MEN hvordan er de? Sådan helt præcist? Kan jeg få min velvoksne popo i dem eller er de primært for unge under 25 (kilo?)? Giver de sig som i at jeg kan blive medlem af førnævnte hiphop gruppe efter et par timer på eller holder de formen?
Er kvaliteten i orden?
Mange spørgsmål I know, men måske I kan hjælpe?!

They seem to be the perfect jeans the above styles from FiveUnits according to other bloggers but are they really?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar