mandag den 14. marts 2011

911 to the rescue!

Jep, så napper vi lige en beauty anbefaling eller to. For jeg kan næsten ikke få armene ned over de her to produkter: Rønsbøls Rescue Cream og Tromborgs Aroma Therapy Body Lotion. 
Røsnbøls Rescue creme er en universal creme der kan fikse tørre pletter (tried & tested - det tog 2 dage), solskoldethed, rødmen og en hulens masse andet. Cremen er let, ikke fedtet eller noget og nem at bruge. Men vigtigst af alt: den virker! 
Nu er jeg jo også i forvejen svært begejstret for Rønsbøls produkter, men rescue cremen er jeg meget glad for at have tilføjet min samling nu. 
Det andet er Tromborgs Aroma Therapy Body Lotion der simpelthen er den lækreste body lotion der findes. Den dufter godt, den er nem at smøre på, den efterlader huden lækker blød og så er det lidt luksuriøst med en krukke i flot emballage. 
I know jeg er nem at imponere. 
Prisen hører måske til i den høje ende, men den er virkelig bare en lækker luksus i hverdagen, og jeg nyder det hver gang jeg bruger den, fordi jeg får babyblød hud. 

Så det var såmænd bare det jeg lige havde at sige i dag. Luksus på en grå hverdag. :)

I highly recommend Rønsbøl´s Rescue Cream and Tromborg´s Aroma Therapy Body Lotion for tricky dry spots or redness and for silky smooth skin. A little luxury in your everyday life.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar