mandag den 13. december 2010

Club Collection




Jeg har nævnt det før og gør det gerne igen: jeg elsker Club Collection! 
De har de lækreste pels og cashmere sager som ovenstående. Den sort/grå pels, koksgrå sweatsuit og den stribede cashmere trøje er lige mig. Og så er priserne helt i orden! 
Foruden tøj og tørklæder, har de også ufattelig lækre tæpper og puder. 
Tjek deres webshop her!

Og når vi nu er ved det: Jeg kan godt lide pels og jeg er ligeglad med hvad andre siger. Sådan. Bum!

I love the webshop Club Collection which sells wonderful fur and cashmere at reasonable prices. 
Find the webshop here!

And just to set the record straight: I love fur and I don´t care what other people think.

3 kommentarer:

  1. Elsker den sorte pels, den ser bare rigtig lækker ud og har et flot snit.

    SvarSlet
  2. Alle deres ting er bare lækre. Jeg har også et mindre crush på den sorte pels samt stort set alt de laver i cashmere.

    SvarSlet