mandag den 29. november 2010

Nå ja og noget beauty stuff

Mit hår er efterhånden blevet så pokkers langt at der ikke skal meget til før det slasker. Og jeg nægter pure at vaske hår hver dag, da det jo heller ikke er det smarteste. Så da weekenden blev tilbragt i Øksnehallen til Berlingske Julebazar med arbejde, var der pludselig frontrow seat til Dennis Knudsens hårshow. Her fortalte han bl.a. om hans tørshampoo, og ja jeg blev overtalt. Hjem kom den og en primer til under make up, der giver fløjlsblød hud. Begge dele til specielle julepriser. Tørshampooen er allerede blevet brugt i dag, og jeg er i den grad tilfreds. Intet klasket hår eller fedtet top. 
I dag nappede jeg også Macs Select Foundation med hjem, da min mineralpudder ikke helt kan matche vejrets besværligheder. 

A little bit of new beauty stuff have made their way into my bathroom. Dry shampoo and primer by Danish makeup artist Dennis Knudsen and Mac´s Select Foundation.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar