lørdag den 6. november 2010

Get on ya boots!

Min jagt er endelig ovre! Siden jeg i foråret måtte lade min andre flade støvler lade livet (de havde 3 år på bagen og var tyndslidte), gik jagten ind på et par nye. Men det er ikke bare sådan lige at finde, når man har fodboldlægge og ikke er til spænder, og nitter og dimser, og desuden heller ikke vil give en milliard for dem. Men da Illums Bolighus´ julekatalog dumpede ind af døren i onsdags (jo den er go nok), var der et par støvler der fangede mine øjne. Torsdag var jeg "tilfældigvis" forbi, og de passede jo selvfølgelig som hånd i handske. Eller fod i støvle om man vil. 
Læderet er smørblødt, en god sål man kan stå fast i og en fed detalje med lynlåsen bagpå samt den lille flap der skærmer den af. Mærket er Bella Moda og prisen er bestemt til at have med at gøre. De er kort sagt: perfekte!

The search is finally over. I have found the perfect, flat boots.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar