søndag den 26. september 2010

Eyes To Kill

På trods af den lidt drabelige overskift, gemmer sig såmænd bare verdens bedste mascara. I hvert fald hvis du spørger mig. Det er Armanis Eyes To Kill mascara der er tale om, og den er intet mindre end fantastisk. I sommers var jeg til et Charlotte Torpegaard/Armani arrangement i Illum, hvor man bl.a. fik en lille tester på denne mascara, og tro mig jeg har testet den. Den har været på stranden, under vand, udefor flere monsoonlignende regnskyld og masser af løbende øjne pga blæsende vinde. 
Og den holder!!! Den giver så desuden utrolig flottevipper, klumper ikke og er nem at lægge. 
Prisen er mere højere end hvad jeg tidligere har ville give for en mascara, men den opfylder alle mine kriterier, og ja så er det jo bare at overgive sig og nyde at man endelig har fundet den rigtige. 

If you are looking for the perfect mascara, look no further than Armani´s Eyes To Kill.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar