mandag den 14. juni 2010

Alexander McQueen butterfly tørklæde

Jeg har taget en beslutning. Den var svær men nu er den altså taget. Jeg har sat mit Alexander McQueen butterfly tørklæde til salg på Trendsales. Jeg bruger det ikke og så er det synd at det bare ligger. Jeg købte det i sin tid på NAP og gav vist 15-1600 for det. Det fejler ikke det mindste, og det er ufattelig smukt. Det fungerer bare ikke til min stil. Det måler 100x100 cm.

Skulle du være interesseret så drop mig en mail, og så kan vi diskutere pris. Min minimumspris må være 1000,-

I have made a difficult decision and I´m selling my Alexander McQueen butterfly silkscarf. It is in mint condition and measures 100x100 cm. My minimum price is 1000 DKR. Drop me a line if you´d like to make an offer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar