fredag den 7. maj 2010

Se min kjole

Som sagt når det er rigtigt så ved man det bare og i går besluttede jeg mig for at købe Malene Birger kjolen. Beslutningen blev desuden endnu mere rigtig efter at jeg havde talt med Malene Birgers hovedkontor, der kunne fortælle mig at kun 3 butikker havde taget den ind. 1, 2, torden og et opkald til Companys senere, og kjolen var lagt til siden. Efter job var det så express fart på cyklen  ind og hente den. Og fin det er den. Helt perfekt. Bagefter tog jeg ind til Rue Verte´s bloggerarrangement. Meget fint med lækker chokolade fra Summerbird og små fine cupcakes samt juice fra Joe & Juice. Jeg holdte mig i skindet med de søde sager, og nappede en juice i stedet. Rue Verte har jo ufattelig mange lækre ting, og der var en hel del fra Joseph som var så lækre bløde at man skulle tro det var løgn. Og så er der jo alle boligsagerne i Rue Verte Plus! Lækre coffeetable bøger, smukke billeder fra Conrad Leach og alverdens små nips. Men jeg synes at mit kort var blevet flået nok for en dag, så jeg gik pænt hjem med min goodiebag som bevis. Indholdet i den var Alt For Damerne, lidt Summerbird chokolade, Where2Go og lidt te fra Pukka. I like! 

I got the dress and it is perfect! Went to Rue Verte´s blogger event afterwards but no shopping damage was done here. Although I would have liked to.

By Malene Birger dress style moonta from High Summer collection

Ingen kommentarer:

Send en kommentar