torsdag den 20. maj 2010

Kernelæder taske

Sådan inspireret af sommerens lidt 70´er agtige hippie child tendenser, har jeg sat mig for at jeg gerne vil have mig en skuldertaske i kernelæder, og hvilket bedre sted at lede efter sådan en end hos Mulberry?! 
Jeg har det sådan med tasker, at skal jeg have en så skal den satme være i god kvalitet. Jeg duer ikke til dårlige materiale, plæder, sygninger der går op og dårlige efterligner. Så vil jeg hellere spare sammen og have få men gode tasker. Samme tankegang gælder også med sko....på nær lige det med få, men det er en helt anden historie. Bayswater clutchen kunne jeg ikke lige finde et billede af i brun, men jeg satser på at I forstår hvad jeg mener. Tyler tasken er godt nok en udgået model, men der er en til salg på TS som jeg også overvejer.

I really want a brown leather bag from Mulberry.

Foreløbig har jeg kig på nedenstående:

Bayswater clutch, Mitsy tote, Hayden bag, Bonnie bag, Tyler bag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar