tirsdag den 18. maj 2010

Hmmmm

Er gået i seriøs tænkeboks. Overvejer meget at sælge mit smukke Alexander McQueen silke tørklæde med regnbue sommerfugle mønstret. Jeg købte det i 2008 fra NAP, men har ikke rigtig brugt det nok synes jeg. 

Hvad siger I? Skal jeg sælge eller bruge det selv? 

I am considering selling my Alexander McQueen silk scarfin rainbow colours with butterflies. It´s from 2008 and bought from NAP. The thing is I haven´t really used it. 

What do you think? Sell it or keep it?

2 kommentarer:

  1. Jeg syntes, at du skal sælge det til mig, til spotpris;)). Det er et superflot tørklæde, men hvis du ikke bruger det, er det en skam at have det liggende på en hylde:)

    Susie
    www.stylemeupplease.blogspot.com

    SvarSlet
  2. He he jeg tror ikke jeg sælger for enhver pris, da det vist er rimelig eftertragtet men kom endelig med et bud, så kan jeg tage den derfra.
    Det er nemlig lidt synd at det bare for lov at ligge og lave ingenting.

    SvarSlet