onsdag den 26. maj 2010

Den der Gina Tricot skjorte....green is the colour of envy

Til mit eget forsvar vil jeg godt lige sige at jeg prøvede den inden den dukkede op på diverse blogs, og nu fortryder jeg inderligt at jeg ikke købte den. Ja, den er den grønne skjorte fra Gina Tricot, som nedenstående lækre damer poserer i. Trine fra Presenting, Acie og Isabella ser knaldgodt ud i den, og jeg tror jeg bliver nødt til at indlede en jagt på den i morgen.

Update på jagt: skjorte er revet væk i str. 40 i København, så hvis der er en venlig sjæl der spotter den derude i den størrelse, må I meget gerne sige til! 

I have a crush on this army green shirt from Gina Tricot. I think I have to go hunting tomorrow. I mean just look a these chicks rocking it! 



Isabella, Trine og Acie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar