onsdag den 19. maj 2010

Anbefaling: selvbruner

Ja, så er der forhåbentlig ikke længe til at stængler og andre kropsdele skal flashes for hele omverdenen. Og selvom man måske har alenlange ben eller mave som en vaskebræt (ikke undertegnede, ben minder mere om stolper og mave som en rigtig blød pude), så er det ligegyldigt hvis man blænder alt og alle. Men behold! Jeg har svaret! 
Yes jeg har fundet svaret på alles ønske om en god selvbruner der ikke gør en orange, ikke fedter, ikke skal tørre i flere timer og som man ikke kan hitte hoved og hale i så man ligner en tiger der har parret sig med en zebra. 
Svaret er: Clarins Lait Auto-Bronzant Spf 6! 
Fandt den til halv pris i Matas for et par uger siden, og efter et par påførelser om morgenen har jeg nu en fin glød og kulør, uden at minde for meget om en appelsin eller en teenager (I ved sikkert hvad jeg mener). Den kan bruges både i ansigt og på kroppen, er nem at påføre, og har ikke en fæl lugt. 

Jow tak siger jeg bare, den får 5 point fra mig! 

I have found the best self tanner on the planet: Clarins Lait Auto-Bronzant. Go get it!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar