søndag den 28. marts 2010

9PR

Hermed billeder fra mit visit hos de søde piger hos 9PR. Jeg hilste kun på Nina, men hun var tilgengæld super sød. Så må jeg hilse på Line en anden god gang. Hvis de da vil have mig på besøg igen. ;0)
Anyway der var masser af lækre sager at forelske sig i fra bl.a. Lovechild 1979, Billi Bi, Givenchy, Celine, Ganni og nogle flere mærker som jeg desværre ikke pt husker navnene på.
Dette er et lille udpluk af de sager som jeg især var vild med. 

Last week I visited 9PR and got a chance to take a closer look at all the lovely items from the labels they respresent. 

Billede 1, 2 og 3: Billi Bi
Billede 4: Givenchy
Billede 5, 6 og 7: Lovechild 1979
Billede 8: Givenchy
Billede 9: Ganni
Billede 10: husker ikke
Billede 11: Celine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar