onsdag den 3. februar 2010

Hudplejeindkøb - ikke dullegrej!

Al den snak der har været i de sidste par år om parabener, hormoner, parfume og hvad ved jeg i hudpleje og make up er efterhånden ved få en effekt på mig, og jeg er nu langsomt men stødt i gang med at skifte hele molevitten ud. Jeg har længe brugt danske Rønsbøls ansigtsprodukter og bodylotion (læs her) og vil ikke bytte det ud med noget andet. Af håndvask og håndcreme bruger jeg Tromborg og Kiehls, Balance Me læbepomade, og jeg har afprøvet lidt forskellige body scrub. I dag har jeg faktisk købt en ny body scrub fra Tromborg med kiwi - den dufter forrygende - men også Jurlique Recovery Gel fordi kulden virkelig har været hård ved min hud. Derudover har jeg suppleret med en håndcreme fra Balance Me. 
Men det nytter jo ikke kun at pleje det ydre så der er også indkøbt Silica piller fra Matas så hård og negle kan få lidt hjælp. Min plan er at være så øko med min ydre pleje som overhovedet muligt, men den ting der bekymrer mig mest er hårpleje nærmere betegnet shampoo og balsam. Er der nogle der har lidt fifs til det? 
Af øko skønhedsbutikker kan følgende anbefales: 
Pureshop
Green Skin - de laver også behandlinger
Look Fantastic - webshopog ikke kun øko

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar