tirsdag den 2. februar 2010

Februars ønskeliste

Yes, så er vi så småt begyndt at kigge på forårs og sommervarer, og pt. er der ikke en overvældende liste jeg har gang i (visa kort jubler højlydt sammen med bankrådgiver).
Jeg har et bryllup jeg skal til i maj og det kræver en kjole og så skal jeg have mig nogle nye, flade sandaler af en eller anden art og nogle høje fede. Og en sart lyserød skjorte. Og måske en army grøn jakke af en eller anden art. Okey og måske også en lang, enkel kjole. Ovenstående har jeg MEGET lyst til at smide en kurven med det samme. skjorten og jakken har jeg udset mig i Gina Tricot, så der må jeg forbi snarest muligt. Eller shoppe på deres webshop.

2 kommentarer:

  1. Ja med foråret og sommeren skal vi igen købe flotte klæder og sko :)

    SvarSlet
  2. Jubiii! Og så behøver man ikke at gå rundt og ligne Michelinmanden for ikke at fryse! :)

    SvarSlet