fredag den 13. november 2009

Dagens køb





Efter en hård uge med diverse udfordringer syntes jeg at jeg fortjene en lille ting i dag. Bare en lille ting I ved...
Så efter job røg jeg i regnvejr ned af Gl. Kongevej, hvor jeg først var et smut i Madam My. Deres varer er meget op og ned synes jeg. I perioder har jeg ikke kunne finde noget som helst, og så er der dage som i dage, hvor jeg kunne bruge flere tusinde. Det blev dog bare til 200 kr. i denne omgang. Med mig hjem kom denne draperede nederdel i mørkeblå meget i stil med Burberrys fra SS20 kollektionen. Nå ja det skader vel ikke at være på forkant. Det er svært at se hvad den kan på billedet, men når den kommer på er den meget fin. Og rigtig god til piger med former de rigtige steder!
Nå ud i regnen med mig igen og ned i B:Aps hvor de i dag og i morgen giver 20% på alle varer. Og det øjeblik jeg kommer ind af døren spotter jeg det helt rigtige: en sort og fantastisk fin clutch fra Gerard Darel. Lige præcis den slags clutch jeg har været på jagt efter. Enkel, tilpas i størrelse og med lige en lille ekstra detalje. I dette tilfælde en sløjfe. Og så med rabat!
Så havde jeg vist også fået stillet min shoppetrang for i dag.
Efterfølgende var det bare at komme på posthuset og hente den lækre Baum Und Pferdgarten strikkjole jeg havde købt på Trendsales, og sendt de Nudie jeans jeg havde fået leveret retur. De var for store!!!! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar