søndag den 11. oktober 2009

Paris, Paris


På torsdag daffer jeg af sted mod Paris sammen med 4 venner. Vi har lejet en dejlig (gætter vi på) lejlighed i Marais området hvor vi skal være til søndag. Jeg glæder mig meget. Jeg har ikke været i Paris siden engang for 12 år siden da jeg gik i gymnasiet.
Pengepungen står ikke til de vilde indkøb, men jeg satser på at jeg skal et smut i Sephora og den nyåbnede Uniqlo. Derudover skal jeg i Laudree og købe en masse macaroons.
Planen er desuden et besøg på Louvre, jeg har aldrig været der, og det er et must see på min liste. Så skal jeg bare lige overtalt mine rejsevenner til det samme.

Men er der nogle der ellers har nogle budgetvenlige shoppingbud, restauranter, cafeer, museer, andet?

1 kommentar:

  1. Jeg har desværre aldrig været i Paris, men det er et stort ønske:D Håber dig og dine 4 venner får en fantastisk tur, og så glæder jeg mig til at høre mere om den, når du kommer hjem, med nogle forhåbentlig gode minder :)
    God tur!

    SvarSlet