onsdag den 2. september 2009

Efterårs/vinterkøb

På trods af at jeg egentlig ikke må købe noget, er jeg nødt til at have nogle guidelines for jeg skal gå efter, skulle jeg falde i.
Min efterårs/vinterindkøbsliste ser derfor således ud:

Skinny jeans sorte/grå
V-hals i cashmere/merino uld i sort og grå
Drape cardigans (bestilt i sort og blå/sort hos h&m)
Støvletter i sort russkind fra Dico
Lækre jersey kjoler i sort/grå
Slouchy hue (bestilt hos h&m)
Leopardplettede luffer (bestilt hos h&m)
One shoulder dress fra Acne
James Perse casual tees
Kort læderjakke fra Day
Lædernederdel fra Lovechild 1979
Statementhalskæde

Ja, kreativ kan man sgu ikke kalde den, men det er lækre basis (satser i hvert fald på det) ting, som jeg kan bruge på alle mulige måder, og altid så præsentabel og smart ud. "Smart ud..." det er noget som min mor ville sige...

Selvfølgelig ville jeg også gerne have silkekjolen fra DVF og nogle fantastiske stilletter, men nu skal det jo være kloge beslutninger, og der må det altså blive noget i den dur her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar