fredag den 21. august 2009

Marc Jacobs & Miss Piggy



Jeg har hele mit liv (og jeg mener hele mit liv) været vild med Muppet Show. Min favorit var naturligvis Kermit, men Miss Piggy var nu også noget særligt med hendes fjerbesatte rober, perler og fine små Jackie Kennedy sæt.
Men nu har hun taget skridtet videre, og laver et samarbejde med ingen ringere end Marc Jacobs. Eller hun var i hvert fald i hans studio og tjekke hans nye kollektion ud. Det bliver en meget fashionabel gris vi kommer til at se fremover.

When Lady Gaga made a fashion statement wearing a coat of miniature Kermits, we knew Miss Piggy would be green with envy. So how does a Muppet get revenge on one of the biggest trendsetters in the world? Go couture, of course! Miss Piggy called in a fashionable favor from one of the world’s most famous designers — Marc Jacobs! And though he has dressed some of Hollywood’s hottest stars including Victoria Beckham, Anne Hathaway and Madonna, the designer made some time for Miss Piggy this week, inviting the plush diva to his SoHo studio to go over looks for New York’s upcoming fashion week. So does this mean Miss Piggy will be taking a much coveted front row seat come September? We certainly hope so! But we do know for sure she will be showing off a Marc Jacobs couture gown at this week’s Glamorama event in Chicago. Here’s to hoping Lady Gaga and Miss Piggy square off across the catwalk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar