søndag den 12. juli 2009

London i morgen tidlig

Så står den ellers på London i morgen tidlig. Har heldigvis sikret mig en helt fantastisk (og lækker) morgenvækning kl. 5(!!!).

Har planlagt at jeg skal være lidt finkulturel og ikke kun gå amok i butikker, så napper Tate Modern og Saatchi. Sidstnævnte har bl.a. værker fra Damien Hirst og Tracy Emin, som jeg glæder mig meget til at se.

Men følgende butikker skal besøges:
Matches
Browns
Agent Provocateur
Gap
Uniqlo

Og så bliver det nok også lige til Harvey Nics og Harrods.
Jeg vil bevidst prøve at undgå de trendbaserede highstreet butikker, da jeg tit bliver grebet af stemningen og ender med at bruge penge på ting, som jeg højst får brugt en enkelt eller 2 gange. Vi snakker basisvarer i stedet og helst i en god kvalitet. Derudover skal jeg i Michael Kors´ nyåbnede butik, og tjekke førnævnte vinterstøvler ud.
Mine mål er derfor følgende:

  • Hvide high top Converse all stars
  • Undertøj fra Agent Provocateur
  • Lækker strik (sorte og grå v-hals sweatre)
  • James Perse t-shirts
  • Yummy Tummy undertrøje
  • Lidt lækker accessorie


Ingen kommentarer:

Send en kommentar