torsdag den 21. maj 2009

DANSK Fashion Awards









I går var der DANSK Fashion Awards, og på trods af krisetider og et fogedforbud hængende over festen havde jeg da regnet med lidt glamour. Men de billeder jeg foreløbig har set skuffer frygteligt. Den eneste som jeg synes så godt ud er Iben Hjejle der sendte tankerne mod Chanel. Men resten...skuffende. Sågar prinsesse Mary som jo ellers altid har styr på sit outfit og ser glamourøs ud hvad enten hun er en tur i skoven eller til royal middag, men hendes blege hud, sart blå/turkise kjole og den rødbrune farve hendes hår har fået, får hende bare til at se udvasket ud. 
Anne P er ellers en jeg beundrer for hendes bohemestil, men igen et snit der får hende til at se stor ud og en lidt besynderlig farve på kjolen, der gør det hele lidt trist. Pernille Rosendahl har iklædt sig noget der nok ville passe bedre til vinterperioden, og Susanne Bjerrehus, ja hun ligner en på vej til stranden og ikke til modeprisuddeling i Glyptoteket. Ikke engang Eva Kruse kan få mig til at klappe. Måske kun lige hende sko, som jeg er sikker på at størstedelen af bloggersfæren vil falde i svime over. Er det de ægte Balmain eller nogle kopier? 
All in all: Skuffende. 

Update: mange flere billeder her
Og til min store glæde er der flere rigtige flotte outfits imellem i stedet for lutter tragedie! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar