fredag den 1. maj 2009

Dagens køb



I går var jeg så kvæstet at blogging var det sidste jeg tænkte på. Flere dage med at møde en time tidligere og gå flere timere senere end normalt, tog hævn i går, så kl. 21 lå jeg med halvlukkede øjne på sofaen. 
I dag tog jeg så revanche, og gik lidt shop amok. Eller faktisk var jeg relativ økonomisk klog, for jeg har ikke købt nogle synderlig dyre ting. Det dyreste var en ny skin care serie fra Rønsbøl. Jeg har længe brugt Chanel, men da den creme jeg brugte udgik, og jeg nu er ved at være i bund, skulle jeg finde noget nyt. Og pga al den snak om parabener og hvad ved jeg, vil jeg nu prøve noget som skulle være noget renere. Så det blev dag creme, nat creme, ansigtsvask og skin tonic, og med Magasins ekstra 10% rabat var det jo lidt sjovere. 
Derudover forelskede jeg mig en lang kjole fra Magasins eget mærke Mag´s Magsin. Det en gulvllang stropsag med det fineste turkise mønster. 
Til slut røg der et par sorte ballerinaer fra Top Shop og et par sandaler i guld fra Aldo med. De er måske på kanten til det overdrevne, men jeg synes de er fantastiske, og da min garderobe som regel er forholdsvis enkel og basis orienteret, er det fedt at gakke ud på fødderne. Og jeg er ikke bare ikke til dem med rå læder og nitter og remme. 
Det ekstra sjove er at da jeg kommer hjem står der under den ene sandal "Sale 400" så tror lige jeg skal tilbage, for jeg vil da ikke give fuldpris hvis de tidligere har været på udsalg.
I H&M fandt jeg et sandfarvede shorts som jeg længe har søgt efter og en fin denimnderdel i hvid. Basis men det er også det jeg har det bedst med. 
I morgen skal jeg lynhurtigt i Rødovre Centret da jeg har et gavekort dertil, og så skal jeg have en indkøbt en bronzer fra Clinique som jeg har prøvet i dag. Meget fin og naturlig og ingen fartstriber i sigte. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar